SOLIDWORKS Manage

SOLIDWORKS Manage představuje vyšší řadu PDM řešení než je PDM Professional. Manage je pokročilý databázový systém pro správu dat, který zahrnuje funkce globální správy souborů a integrace aplikací obsažené již v SOLIDWORKS PDM Professional a nadto přidává funkce řízení projektů a procesů, správu položek a záznamů a pokročilé Dashboardy a reporting.

SOLIDWORKS Manage obsahuje SOLIDWORKS PDM Professional přináší navíc následující funkce:

Řízení projektů

  • Správa fází projektu, časových os a milníků
  • Přehled využití zdrojů a kapacit
  • Připojování položek a souborů, zobrazení výstupů
  • Využití uživatelských úkolů a časových rozvrhů ke sledování pokroku v projektu

 

Řízení procesů

  • Konfigurace stavů a schvalovacích bodů pro všechny typy procesů
  • Připojování položek a souborů vč. možného schvalování
    ad hoc a následných uživatelských úkolů
  • Automaticky lze vytvářet procesy pomocí změn stavu pracovního
    postupu v PDM
  • Obsahuje inovativní „drag & drop“ konfigurátor

 

Správa položek a záznamů

  • Tvorba, editace a porovnávání kusovníků pomocí položek a souborů
  • Automatické nebo selektivní vytváření položek pro konfigurace SOLIDWORKS
  • Řízení kusovníků a čísel položek na výkresech SOLIDWORKS

 

Dashboardy a reporting

  • Tvorba interaktivních grafických panelů pro zobrazení kritických informací
  • Konfigurace reportů podle standardů společnosti a jejich publikace

automaticky nebo na vyžádání

Zpět nahoru